hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > زنجان| تبلیغات سیگار ارگانیک غیرواقعی است

زنجان| تبلیغات سیگار ارگانیک غیرواقعی است

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: توتون و سیگار ارگانیک، برگ خاص و ... از جمله تبلیغات غیرواقعی است.

محمدرضا صائینی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، با اشاره به تبلیغ برخی واحدهای صنفی فعال در حوزه دخانیات اظهار کرد: اخطارها به واحدها صادر شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.
این مسئول ادامه داد: برخی تبلیغات غیرواقعی توسط واحدهای عرضه دخانیات دیده می‌شود که توتون و سیگار ارگانیک، برگ خاص و ... از جمله تبلیغات غیرواقعی بوده که توسط این واحدها ارائه می‌شود که غیر واقعی و غیر بهداشتی است.
وی تعداد واحدهای متخلف را ۱۲ مورد اعلام کرد و افزود: پرونده این واحدها در جریان بوده و به دادستان معرفی شده است.
صائینی با اشاره به اینکه در طول سال اطلاع‌رسانی در راستای مشارکت مردمی با اعلام شماره سامانه بهداشت 190 و یا تلفن تماس‌های مردمی دانشگاه انجام شده است، تصریح کرد: این تلفن به صورت استانی و شهرستانی برای پاسخگویی شکایات مردمی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه در مدت برنامه بسیج سلامت نوروزی 11 هزار و 602 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شده است، یادآور شد: در ایام نوروز 409 بازرسی از اماکن عمومی بین راهی انجام شده است. همچنین تعداد 450 بازید مشترک در ایام نوروز توسط علوم‌پزشکی انجام شده که تعداد 92 متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 684 اخطاریه بهداشتی صادر شده و تعداد 20 مورد تعطیلی نیز در ایام انجام شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد